YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

13 Haziran 2011 Pazartesi

AYKAN ERDEMİR...



Aykan Erdemir damadımdır.
Kızım Tuğba ile evlidir.
İki torunumun babasıdır.
Çiğdem Papatya ve Ebru Duru’nun…

1973 yılı.
Bursa doğumludur Aykan.
İlkokulu burada okumuştur.
İnal Ertekin İlköğretim Okulunda…

Robert Kolej’de tamamlamıştır.
Orta ve Lise eğitimini.
1996 yılında Bilkent Üniversitesi'nden mezun olmuştur.
Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden…

Harvard Üniversitesi'nde tamamlamıştır.
Yüksek Lisans eğitimini.
Sosyal Antropoloji dalında yapmıştır.
2004 yılında Harvard’da Doktora’sını…

ODTÜ Sosyoloji Bölümü'nde çalışmaktadır.
Öğretim Üyesi olarak 7 yıldır.
Sosyal Bilimler Enstitüsü Md. Yardımcılığı yapmıştır.
5 yıl süreyle…

6 ay önce siyasete atıldı.
Sevgili Aykan.
CHP Parti Meclisi’ne seçildi.
15. CHP Olağanüstü Kongresi’nde…

Milletvekili adayı oldu.
Sonrasında.
Bursa’dan.
CHP 4. sıradan…

Dün yapıldı.
Milletvekili seçimleri.
Ve TBMM’ne seçildi.
Aykan, Milletvekili olarak…

İyi bir donanıma sahip.
Sevgili Aykan

Bir yandan seviniyorum.
Böylesine birikimli bir kimsenin.
TBMM içerisinde.
Ülkesine hizmet edeceğine…

Ama üzülüyorum.
Bir yandan da.
Böylesine değerli bir kimsenin.
Akademik kariyerinin sona ereceğine…

Aykan Erdemir seçim çalışması fotoğrafları:
https://photos.google.com/album/AF1QipPF0rOC1-5mmrJ1JUcc22PsHRQPjzFkBxBMN2GW/photo/AF1QipPp3Hs_PnknLR2IBa3ODKdI6Djy-3hx_49r_B_l

.