YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

17 Temmuz 2011 Pazar

ORDU FOTOĞRAF YARIŞMASI...


11 yıldır düzenleniyor.
Ordu Vosvos Şenliği

İlk 10 tanesine katılamamıştım.
Çünkü bir VW otomobilim yoktu...

Bu yıl Enis Ayar telefon açtı.
Hocam, sizi de bekliyoruz” dedi.
"Vosvos’suz nasıl katılacağımı" sordum.
Fotoğrafçı kadrosundan katılırsınız...” diye yanıtladı.

Meğerse bir fotoğraf yarışması düzenlemiş.
Ordu Valiliği ilk kez bu yıl.
Ordu İl Kültür Müdürlüğü ile birlikte.
Vosvos Şenliği içerisinde…

Amaç Ordu’nun güzelliklerini tanıtmak.
Yarışma tüm amatör fotoğraf sanatçılarına açık.
Ordu Valiliği bu amaçla bir minibüs tahsis etmiş.
Sanatçıların yaylalara taşınması için…

Bir de yarışma düzenlenmiş.
Ödüller ortaya konulmuş.
Amacım ödül almak filân değil.
Yaşamak, doyasıya bu şenliği...

Güzelliklerini görüntüleyebilmek.
Ve sizlere gösterebilmek Ordu’nun…

Tüm etkinliklere katıldım.
Bu şenliğin her aşamasına, keyifle.
Sayısız fotoğraflar çektim.
Büyük sevinçle…

Ordu
’muz gerçekten güzel bir belde.
Yalnızca geçip, görülesi değil.
Kalınıp, yaşanılası bir yöre.
Yaylasıyla, deniziyle, kentleriyle, köylüsüyle...

34 fotoğraf sanatçısı katıldı.
Bu yarışmaya.
Her sanatçı beş fotoğraf sundu.
Toplamda 170 fotoğrafla…

Gerçekten güzel fotoğraflar vardı.
Genç bir Üniversite öğrencisi kızımız aldı.
Aslı Türkmen.
Birincilik ödülünü…

Ben dereceye giremedim.
Ödül filân da alamadım.

Benim için ödüllerin en büyüğüydü.
Görüntüleyebilmek Ordu’nun gizemli büyüsünü.
Ve de tadabilmek yepyeni kişilerin.
Dostluğunu ve sevgisini...


Ordu fotoğraflarım için:
https://photos.google.com/share/AF1QipOE7RZMrdOAFZMBQ8SrkV_3LoKNBu2IL5f8K6_6VEv9M4myFQsR6OX7al_mE1EVJw/photo/AF1QipOi2RqiY-6mq9gfnV5cw50h45ndabSvymukuCIp?key=SVNNTG9VSWNTLW5sQkJTWHVlRS1OOXJaVDkwT3R3

.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder