YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

9 Şubat 2019 Cumartesi

GÖZTEPE ROTARY FOTOĞRAF YARIŞMASI...



30 yıllık Rotary üyesiydim.
Samsun Rotary Kulübü'nün.
Samsun'dan 2014'de ayrıldım.
Haliyle sonlandı kendiliğinden üyeliğim...

Emekli oldum.
İzmir'e geldim.
İzmir Fotoğraf Sanatı Derneği üyesi oldum.
Kendimi sanat insanları arasında buldum...

Göztepe Rotary Kulübü üyeleri.
Geldiğim yıldan beri.
Üyesi olduğum İFOD ile birlikte.
Uluslararası Fotoğraf yarışmaları düzenlemekte...

İlki 2014 yılındaydı.
Konusu "Yaşamın Kaynağı, Kadın"dı.
Katılımcı sayısı 591'di.
45 ülkeden, 2049 fotoğraf katılmıştı...

İkincisi 2015 yılındaydı.
Konusu "Trafik ve Ulaşım"dı.
640 kişi katıldı.
40 farklı ülkeden 2225 fotoğraf vardı...

Üçüncü yarışma 2016 senesindeydi.
Konusu "Barış ve Hoşgörü" idi.
Yarışmaya 629 kişi girdi.
34 ülkeden 2084 fotoğraf gönderildi...

Dördüncüsü 2017'de yapıldı.
Konu, "Küresel Isınma"ydı.
Buna 548 kişi katıldı.
33 farklı ülkeden 1701 fotoğraf vardı...

Son yarışma geçen sene yapıldı.
Konusu; Beslenme ve Yaşam'dı.
Katılımcı sayısı 546'ydı.
46 farklı ülkeden tam 1920 fotoğraf katıldı...

İFOD destekli, FIAP ve TFSF onaylı.
Son yarışmada çok güzel fotoğraflar vardı.
Sergi açılışı İzmir Swiss Otel'de  yapıldı.
15 sanatçı ödül aldı...

Dünyanın dört bir yanında.
Fotoğraf sanatçılarıyla.
Çok sayıda ve çok güzel fotoğraflarla.
Bir aradaydık sergi açılışında...

Tarımla, beslenmeyle, insanla.
İlişkili fotoğraflara.
İlginiz varsa.
Fotoğraflar aşağıdaki bağlantıda...


Göztepe Rotary Kulübü, 2018-19 yılı"Beslenme ve Yaşam" Fotoğraf Yarışması, Ödül ve Sergileme alan Fotoğrafları:
https://photos.google.com/share/AF1QipO1T5tz-W26JT5CXqjMBL8xshAHoqTckkOjsfzeS81dnzL-MKvfXcYtwxxPmQ6wEQ/photo/AF1QipPM6CCxKolsoxmKywE1hQT9BlhCxluAR00nTdEI?key=YTlOZHpLVjJ6NkUzcUJmU1pCeGxHUjk2REJsNFlR
.