YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

25 Ocak 2019 Cuma

500.000...



İlk yazım bu bloğumda.
Yayınlanmış 2007 yılında.
23 Kasım'da.
"Atatürk'e Ağıt..." başlığıyla...

100. yazım bloğumda.
Kaleme alınmış bir yıl dolmadan daha.
2008'in 7 Ağustos'unda.
"100, Dalya..." başlığıyla...

66.666 defa.
Okunmuş yazılarım bloğumda.
2011 yılının 5 Aralık'ında.
"66.666..."  başlığıyla...

Yüz bin, üç yüz bin okuma.
Geride kalırken geçen yıllarda.
Ulaşmışım 12. yıl'da.
500.000 okunma sayısına...

Beşyüz bin kez açılma.
500.000 defa okunma.
12 yılda.
İnanılmaz bir sayı benim adıma...

831 yazı yazmışım.
80 bin üzerinde fotoğraf yayınlamışım.
Birçok sanal dost da kazanmışım.
500.000 rakamına ulaşmışım...

Bir yılda ortalama.
50.000 tıklanma. 
Bir ayda yaklaşık 5.000 okunma.
Ve günde 100 bakılma yazılarıma...

Teşekkürler 500.000 defa.
Hepinize gencine, yaşlısına.
Arkadaşlarıma, dostlarıma.
Beni tanıyana, tanımayana...

İnanamıyorum halâ.
500.000 okunmaya.
Nasıl dayandığınıza.
"İncir çekirdeğini doldurmayan".
Bu yazılarıma...

22 Ocak 2019 Saat 11.00
Blog sayfamın görülme istatistiği

.