YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

22 Mayıs 2012 Salı

CORNELİA GOLF KULÜBÜNDE...


Bir Kongrede idim.
Geçen hafta.
Antalya’da.
Belek, Cornelia Diamond Oteli’nde…

Güzel bir otel Cornelia.
Tüm otelleri gibi.
Antalya’nın.
Sahil bandının…

Temelde bir Golf oteli Cornelia.
Bir golf alanı yaratmışlar.
Otelin hemen arkasında.
Büyük bir çam ormanında…

Sabah gün doğmadan kalkıyordum.
Otelin arkasındaki golf alanına gidiyordum.
3 saat kadar yürüyordum.
Büyük keyif alıyordum…

Hiç kimsecikler olmuyordu.
Sabahın erinde benden başka.
Koskoca ormanda.
Ve de golf sahasında…

Geziyordum sessiz bir ortamda
Çam kokuları arasında.
Yemyeşil çimenler ayaklarımın altında.
Durgun bir göl kenarında
Ve de kuş cıvıltıları kulaklarımda…

Koca orman bomboştu.
Bir Allahın kulu bile yoktu.
Yemyeşil golf alanında.
Görevli birkaç kişi dışında…

Herkes ya uyuyordu o sırada.
Sımsıcak yatağında.
Ya  da oluyorlardı kahvaltıda.
Otelin çok lüks lokantasında…


Cornelia Oteli Golf alanı fotoğraflarım:

.