YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

31 Aralık 2022 Cumartesi

2023 YILI DİLEKLERİM...

 


11 yorum:

  1. Teşekkür ederim sevgili kardeşim. Bilmukabele

    YanıtlaSil

  2. Sevgili Yücel, bundan daha güzel bir yeni yıl tebriği olabilir mi acaba? Binlerce kez teşekkür.... Benim de aklımdan, kalbimden yazmışsın. 2023 zor ama, sonuçları çok güzel bir yıl olacak inşallah... Bu yıl sıra sende, Datça'ya bekliyorum. Sağlıklı, mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum... Saygı ve sevgilerimle, Yavuz Doğan

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel yeni yıl dileklerinize canı gönülden katılır, yeni yılınızı kutlar, sağlık ve huzur dolu günler dilerim.. kayhan tuncay

    YanıtlaSil
  4. Sevgili kardeşim, yeni yılın sağlık, huzur, seyahat heyecanı ile dolu, güzellikler içinde geçsin. Kerim Ceryan

    YanıtlaSil
  5. Mutlu ve sağlıklı yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Sevgili hocam yine ne güzel dilemişsiniz. Mutlu yıllar, sağlık ve huzurla..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili hocam yine ne güzel dilemişsiniz. Mutlu yıllar, sağlık ve huzurla.. Nazım Korkut

    YanıtlaSil
  8. C. Şefik Koldaş31 Aralık 2022 20:15

    güzel dileklerin gerçekleşmesi umuduyla yeni yılı kutluyor, her şey için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  9. Ülkü Doğan
    Yücel bey, o kadar güzel temennilerde bulunmuşsunuz ki, bu dileklerin gerçekleşmesini bütün kalbimizle diliyoruz..Ben de sizin yeni yılınızı kutluyor , 2023 ün bize cumhuriyet ilkelerimize tekrar kavuşacağımız bir yıl olmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Yücel
    Şahane dileklerin hepimizin dilekleri aslında. Dilerim güzellikleri paylaşarak 70'liler ile ''Bol Kahkahalı'' günlerimiz olsun. Sevgiler...
    Billur Kurultay

    YanıtlaSil
  11. Evlilik evinizde sorunlar yaşıyorsanız ve hızlı bir çözüm istiyorsanız, ataları tarafından zengin bir şekilde kutsanmış büyük bir ruhani adam olan Dr. Ajayi'ye ulaşmanızı tavsiye edeceğim. Kocam boşanmak istediğini söylediğinde onun gücünü deneyimleyeceğim ama ben Onu gerçekten seviyorum ve ayrılmamızı istemiyorum, bu yüzden internette farklı insanların onun hakkında ifadelerini okuduktan sonra bir aşk büyüsü için Dr Ajayi ile iletişime geçtim, onun benden takip etmemi istediği süreci geçirmek istiyorum ve bugün kocamla mutlu bir şekilde yaşıyorum Dr Ajayi'nin aşk büyüsü sonrasında boşanma kağıdını iptal edip yırttığı için, sorunlarınızın hızlı çözümü için +2347084887094 Whatsapp numarasından kendisine yazabilir veya E-posta : drajayi1990@gmail.com

    YanıtlaSil