YÜCEL TANYERİ

Ben, Yücel Tanyeri
Duydum ki merak ediyormuşsunuz,
Hususi hayatımı,
Anlatayım:
Evvela hekimim, yani
Büyücü falan değilim.
Burnum var, kulağım var,
Pek biçimli olmamakla beraber.
Lojmanda otururum,
Üniversitede çalışırım.
Ne başımda bulut gezdiririm,
Ne sırtımda mühr-ü nübüvvet.
Ne İngiliz kralı kadar
Mütevaziyim,
Ne de Celâl Bayar'ın
Sabık ahır uşağı gibi aristokrat.
Ispanağı çok severim
Puf böreğine hele
Biterim
Malda mülkte gözüm yoktur.
Vallahi yoktur.
Orhan Veli ile Melih Cevdet'tir
En sevdiğim şairler.
Bir kızım vardır,
İki de torunum pek muteber;
İsmini söyleyemem
Çiçekle uğraşanlar bulsun.
Ehemmiyetsiz şeylerle de uğraşırım,
Ne bileyim,
Belki daha bin bir huyum vardır.
Amma ne lüzum var hepsini sıralamaya.
Onlar da bunlara benzer...


Beni, benden iyi anlatan Orhan Veli'ye teşekkürlerimle...

31 Aralık 2023 Pazar

YENİ YIL...

 


Sağlıkla ve mutlulukla
nice güzel yıllara

16 yorum:

  1. Değerli dostum Sağlık huzur mutluluk dolu yeni bir yıl diliyorum .
    Erol Şaşmaz

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler mutlu yıllar diliyorum Yücel hocam.

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı, huzurlu bir yıl dilerim sevgili Hocam.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler sağlıklı mutlu yıllar Hocam

    YanıtlaSil
  5. Saglikli huzurlu harbsiz bir yil temennisi ile Selamlar

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Yücel hocam, 2024 yılının size ve yakınlarınıza ve tüm insanlığa mutluluk getirmesini dilerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Sayın Hocam, ailece yeni yılınızı kutluyor, sağlık, mutluluk, huzur diliyoruz…

    YanıtlaSil
  8. Sağlıkla nice yıllara hocam.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Yücel, Umarım dileklerin gerçekleşir. Ben de sağlıklı günler diiliyorum.Sevgiyle

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar dilerim. Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Yücel Hocam, çok değerli ağabeyim,
    Ancak bu kadar güzel bir dilek dilenirdi..
    Bin yaşayın.
    Dr. Nazım Korkut

    YanıtlaSil
  12. Değerli Hocam, aynı dileklerle........

    YanıtlaSil
  13. Yücel hocam sağlıklı mutlu güzel bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Yücel hocam, umutla karşıladığımız 2024'ü mutlu geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  15. SADİ SUBAŞI8 Ocak 2024 00:24

    ülkemizi, Ulu Önder'in koyduğu ilkelere ve Cumhuriyetimize sahip çıkan tüm dostlarımızın yeni yılını kutluyor, yeni yılda sağlık, huzur ve güzelliklerle dolu günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. İyi yıllar dileriz. Bizim de dileklerimiz bu yönde belki bu yıl olur.

    YanıtlaSil